se på dig själv, en människa med brister och med fel, precis som en själv, finns ingen som kan undgå livets spel .

den här dagen har varit rätt bra ändå :)
trots lite dåliga saker här och där.
och trots att erik hädde sönder min nyckel ;( eller inte nyckeln men nyckelringen,
och att han ljög för hannah, men jag kom fram till att han har i alla fall bra fantasi ;)
först samling, sen matte, då jag och fanny ritade gubbar :D
så hade vi rast, och på engelskan så fick vi se klart filmen,
den om mandeli om ni frågar walle ;)
så hade vi lunch, jag och fanny skulle fixa med balen,
så vi gick ner till b och där stank det mer än någonsin !
det luktade stor del av resten av skolan också men där var det värst,
för dom hade labbat med nå smörsyra eller nått, och det stank spya :s
men vi fick tag på lite personer iaf :)
så hade vi so då vi började med uppsattsen,
sen svenska, och så matten igen, då fick vi leka kurragömma :D haha.
var faktist jätteroligt, vi sprang runt och lekte de medans som andra två 9:orna hade prov :))
sen på rasten hade vi mycket roligt :D haha.
så upp på idrotten där vi spelade fotbollsbrännboll med hinder :)
kom hem och åt, sen så kom allt ikapp mig igen,
så nu kan jag bara vänta och se, vilket är det värsta jag vet ! ,
att bara kunna vänta och inte göra någonting åt det hela.

funkar det, så blir jag glad,
gör det inte det, så klarar jag mig .

:)




Kommentarer
Postat av: Hannah

vad ljög han för här? :P

2009-04-18 @ 09:57:31
URL: http://hmpb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0