cutest eyes and the greatest smile, for a year for a time for a little while .

gårdagen var både bra och dålig,
gick bara på förmiddagen på skolan, för skulle till stan,
där blev det bara en massa strul hela tiden,
så var skönt då vi äntligen var på väg hem igen,
lämnade mamma och pappa på badhuset för dom skulle på spinning,
så åkte jag och johanna och hämtade matilda för att sedan åka och hälsa på moa :)
så åkte vi hem och jag gjorde en otroligt avanserad mat till min lillasyster ;)
sen så kom moa en sväng, och jag älskar henne så, glöm aldrig de ♥
mamma och pappa kom hem och så kom lillan, lasse och madde hit :))
gud så länge sedan man träffade madde :o i sommras tror jag, så de var roligt :)
johanna färgade håret på madde hela kvällen,
och då menar jag heela kvällen ;) men de blev fint till slut :)
satt och pratade, så jag sa att jag ville paddla kanot till sommaren,
och lasse var på såklart :D så jag hoppas på att de blir det :))
hade en massa trevligt denna kväll, och så när dom skulle åka hem så frågar lasse,
- Svenne, har du nån sån där frän mössa eller nått, typ mittfrakt !
haha, då fick vi oss ett gott skratt allehopa :D


det får bli som det blir, 
och hur det än blir så är jag glad  :)


Kommentarer
Postat av: fannyb

det ska jag inte heller, även om jag blir det så ska jag med! :)) svaaaaaar

2009-03-22 @ 13:23:51
URL: http://tvaparatenofanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0