2 juni .

näst sista veckan på skolan nu, betygen sätts på fredag,
alltså borde det inte hända så stora förändringar tycker man.
men idag då jag gick in på no lektionen så hade jag MVG, när jag kom ut därifrån hade jag IG !
bra rebecka ! känns jäkligt bra må jag säga,
men det var faktist jag som hade rätt i den där diskussionen,
om jag så ska få ett IG för det så tar jag hellre det än att vika ner mig !
vilket jag inte tror att jag kommer få, eftersom jag som sagt hade rätt.
och får jag det, så är våran rektor lika störd som läraren.
inte nog med de så satt jag i datasalen och gjorde ännu ett försök med tekinkhistorian,
som egentligen skulle ha varit inne senast igår om man inte ska få IG på den,
men anngelica sa att det var bättre att jag gjorde den ändå,
fast vissa vet ju tydligen bättre, eller!? kanske ska lyssna på dig istället för lärarna, nejtack !
skrev ut det jag hade hittat och gick därifrån,
var så jäkla less på allt så det var ingen mening med det hela.
har inte fått IG på något i hela nian hittills, och nu har jag fått två inom loppet av två timmar !
letade rätt på Tom som fick mig på bättre humör som alltid :)♥
han fick lyssna på mitt hetsande för att sedan följa med mig på lektion :)
väl där fick jag hjälpa walle med matten, så nu är det bara att hoppas på det bästa ;)  vi blev klar vid tre eller nått sånt, så vi fick sluta då :)


ser du inte att jag försöker, att jag verkligen gör det !
men det kanske inte betyder lika mycket som resultatet, eller?
visst du varnade mig, det vet jag,
lika mycket som att jag vet att det är helt upp till mig,
men det är inte så lätt som du tror alla gånger.
det är faktist tack vare det här som jag insett hur fel det hade kunnat bli,
som fått mig att tänka till, men jag känner mig pressad,
och är rädd för att misslyckas, vilket jag är väldigt nära att göra.
så istället för att bara påpeka alla fel jag gör,
kan du inte berätta hur jag ska göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0