when you look me in the eyes, and tell me that you love me, everything's alright, when you're right here by my side .

Den här helgen har varit kanon :))
började med att vi vann matchen i torsdags med 4-2,
sedan åkte vi till backetjärn och letade kulor tills moas outfit till brännbollen,
sen åkte vi till tom en stund och spelade kort och så :)

på fredagen så vaknade jag vid nio av att anngelica, eppi och melwin kommer hit,
och då fanns det inte en chans att jag skulle kunna somna om igen,
alltså klev jag upp då och åt frukost medans det var full fart här på folket :)
senare så kom moa och hämtade mig och dumpade mig hos emma,
där hon och jag väntade på att moa skulle bli klar,
så lite för sent kom vi äntligen iväg med bilen i stort sett proppfull ! :o
hämtade upp pv och tom och åkte upp till nordanede till pea :)
jag och tom gick bort till torsten och vivan efter ett tag,
där vi grillade med dom och så :)
senare så tränade vi brännboll och hälsade på lite folk i stugorna,
innan vi begav oss bort till pea igen, där dom spelade partyalias :)
dom flesta av oss sov över där :)

hade ställt klockan på tio dan därpå,
men vaknade innan då folket började började stöka på.
så jag klev upp och åt frukost och så gjorde vi oss iordning inför brännbollen.
det gick faktist rätt bra för oss ändå :D
vi vann dom två första matcherna och gick till semi där vi åkte ut.
åkte till pea och hämtade alla grejorna och åkte till torsten och vivan.
myste med älsklingen i husvagnen innan maten :))♥
vi åt, duschade sen åkte tom hem eftersom han skulle stå i entren första timmen på viskan. fixade mig och så kom folket allt eftersom :)
så åkte vi ner allihopa till viskan, där kvällen blev kanon ! :D
synd bara att kvällen gick så himla fort, men det går fort när man har roligt ! :))
åkte tillbaka till noranede där jag, tom och hannah sov i torsten husvagn :)
dock frös jag när vi kom hem så höjde värmen plus att jag och tom somnade med dubbla täcken, vilket ledde till att det var hur varmt som helst då vi vaknade,
men bättre med för varmt än för kallt :)

igår så var vi till morfar och åt och så,
på kvällen var det träning, vilket inte gick sådär superbra med min nagel,
så jonny tyckte inte att jag skulle spela div 4 idag utan vila till torsdag istället.
skönt faktist, trots att det bara är en tånagel.

jag vaknade till i morse då älskling skickade sms, för att sedan somna om igen.
vaknade och kollade på klockan och insåg att jag sovit i tretton timmar ! :o
klev upp och insåg att mina solplaner inte verkade gå som jag hade tänkt,
eftersom hade tänkt sola idag men vädret är inte riktigt på min sida :(
men det kommer väl de med hoppas jag :)
ikväll så blir det i alla fall grillning med folket :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0