den som ger sig in i leken, får leken tåla .

Dagarna bara flyger iväg, idag var det sista riktiga dagen på skolan,
dom sista lektionerna, den sista lunch, ja helt enkelt den sista dagen på fränsta.
riktigt skönt, samtidigt som jag vet att jag kommer sakna det !
idag så var vi först på samling, för att sedan gå ner till kyrkan och träna inför skolavslutningen,
jag kommer säkerligen ramla eller skämma ut mig på något dyligt sätt,
skulle inte förvåna mig det minsta, så smidig som jag är ;)
gick upp till skolan i regnet, så på svenskan där jag lästen en amelia,
sen så gick jag och fanny upp och åt istället för att gå på no lektionen,
så sista lunchen på fränstaskolan var lång :)
då vi hade vattenkrig, och lärarna fick hets som vanligt,
men det är så det ska vara ! :)
mårten sprang runt och skällde på alla och hade allmänt med damp.
jag följde med hannah för vi skulle göra nått då jag hörde mårten skrika på tom,
att han skulle ta ut ballongen han fyllt med vatten,
sen då jag och hannah kom upp i spegelsalen igen,
var det hur mycket vatten som helst utanför sal 8,
gissa tre gånger vems ballong som hade gått sönder där då han skulle smita från mårten, haha ! :D
städade ur skåpen och så, sen gick jag, fanny och jocke och köpte glass :)
vi gick upp till badhusplanen där det var fortsättning på brännbollsturneringen, där vi var tills vi slutade :)
ikväll så hoppas jag på att bea kommer hit och myser med mig :D



Jag älskar dig! <3


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Vilken fin bild :)

2009-06-15 @ 17:06:53
URL: http://lindahlbeatrice.blogg.se.blogg.se/
Postat av: erika

håller med bea :)

2009-06-16 @ 20:29:29
URL: http://erikaerikssson.blogg.se/
Postat av: Eva

Guuuuud vilken fin bild! :)

2009-06-29 @ 23:26:36
URL: http://evaskarpsvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0