You look like a movie star, but I love just who you are .

inatt så sov jag och älskling i husvagnen, mysigt :)
eftersom jag numer inte har någon säng.
vi vaknade till då martin ringde till tom strax efter ett,
och trots det att vi sovit i nästan elva timmar så är jag fortfarande trött.
jag tror faktist att jag håller på att bli sjuk :(
för jag har ont i halsen och huvudet och fryser mest hela tiden.
kanonkul nu precis då det är fränstafestivalen och allt.
men jag hoppas på att det bli bra ändå, lika bra som ifjol ! :D

imorse då jag vaknade så hade jag fått sms av bea,
"Din mamma heter väl kristina? så gratta henne från mig på namnsdagen :D"
ja min mamma heter kristina, och jag gör det i andranamn,
men det var ju gulligt att du grattade min mamma, haha :D


The Way You Make Me Feel
You Really Turn Me On
You Knock Me Off Of My Feet
My Lonely Days Are Gone
t.h ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0