älska mer, åh älska mer .

efter många olika förslag på hur helgen skulle bli, så blev den riktigt bra :)
på fredag så hade jag och bea myskväll med ostkrokar och film :)),
då insåg jag hur mycket jag saknat det ! alltså tiden med dig.
hon åkte dock hem tidigt eftersom hon var sjuk.
jag gick och la mig nästan på direkten, eftersom jag var helt slut !
som jag nuförtiden är jämt :o
på lördagen så var det loppis på dagen i stekande sol,
vilket resulterade i en bränd rygg.
kom hem och gjorde mig klar för att sedan åka upp till sandnäset till hannah :D
där myste vi på och åkte vattenskoter och åt "åh polly, vad gott "
senare på kvällen kom även älsklingen upp i sällskap med fredrik och joel :)
på söndagen så myste vi i sandnäset för att sedan packa ihop och åka hem.
var helt död, så gick och la mig en stund innan jag sedan till slut kom upp,
så gjorde mig iordning och åkte till tom :)

igår så ringde klockan kvart över sex. kvart i sju fick jag upp tom,
som försökte med alla medel för att få sova längre,
till exempel så påstog han att om vi somnade om så skulle martin glömma bort oss, och åka utan tom till jobbet så han fick vara ledig.
klev upp och åt frukost och så åkte tom och martin före mig,
och självklart var turen inte på min sida så jag fick inte igång moppen.
så jag ringde till mamma som blev måttligt glad över att jag väckte henne,
så var jag tvungen att prata med pappa så hon fick väcka honom med.
han sa att han skulle komma och hämta mig.
men precis då jag lagt på så stratade moppen så jag tog mig hem ändå :)
gjorde mig iordning och så åkte vi till stan.
moa följde med så vi handlade massvis med grejer till henne,
eftersom hon ska flytta, och tänk så mycket man behöver,
glas, tallrikar, kastruller, osthyvel, tvättmedel, städsaker, ja precis allt,
vi har säkert glömt massor med saker ändå.
sedan så åkte vi till lillan och lasse och åt middag :),
jag mådde riktigt dåligt efter maten, och att jag var trött gjorde inet saken bättre heller. så jag la mig i soffan med filt och tjocktröja och sov, trevlig som jag var.
fast på hemvägen så fick moa mig att piggna till lite, haha :D

idag så har jag städat, vilket verkligen behövdes,
sedan så var jag på fysträningen då jag höll på dö.
antinge har jag tappat konditionen totalt eller så är det något annat,
för det gick verkligen sämst !
snart så kommer älsklingen min och myser med mig :))♥


det händer ju förstås ibland att nån blir arg på mig,
och ställer till ett himla liv när jag förstört nån grej,
men vad är det att bråka om, det är en värdslig sak,
och gissa vem som kommer här och har en motor bak .


Kommentarer
Postat av: Hannah

"Åh polly, vad gott" :') :D

2009-07-25 @ 11:55:26
URL: http://hmpb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha vill bara påpeka att osthyveln som du nämnde glömde vi ju XD <3

2009-07-28 @ 19:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0