Well I can dance with you honey, If you think it's funny .

tiden verkligen flyger iväg,
nu är de söndag igen och skolan i morron.
men i går så var vi hos pea eftersom hon fyllt år :)
efter lite stök blev de så att mamma skjutsade oss till faster,
där vi gjorde oss i ordning och så.
Sen fick henke den stora äran att skrapa fram bilen ,
för att skjutsa oss hela långa vägen till pea :)
väl där var de redan lite folk,
så vi åt och hade de mys :)
spelade party alias som pea fick utav oss,
var riktigt kul de dära ! :D jag, johanna och emma vann :D
tro de eller ej men emma var riktigt haj på de ,
de går framåt :D haha.
sen så blev de efterrätt och efter de singstar :).
faster hämtade oss på väg ner till fränsta.

idag så har jag bara varit hemma och försökt städa ,
men de har väl inte gått alltför bra om jag säger så.
följde med pappa då han åkte till fränsta för matilda hade match.
så kollade på den med bea :) sen så satt vi och väntade på träningen.
som för övrigt gick superdåligt i dag :(
men fick träffa bea iaf :) för kmr inte träffa henne på två veckor nu :o
kommer sakna dig  ♥ C: :D


jag vet jag funderar för mycket,
och de blir inge bättre för att jag gör de, de vet jag också.
jag vill och försöker sluta med de, men utan resultat.
du säger bara att jag ställer mig själv i ett hörn,
utan alternativ, och de värsta är att jag vet att de är sant !
Men du tror att jag gör de med vilja,
som du alltid har trott och säkert alltid kommer att tro.
jag försöker förklara men du vill inte förstå.
jag älskar dig pappa de vet du,
och jag vet att du bara vill mitt bästa,
men i de här fallet så kommer vi ingenvart .





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kommer sakna dig ! Bllrlr <33

2009-01-18 @ 22:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0