rubrik.

oj de känns verkligen länge sedan jag skrev nu,
veckan har verkligen gått superfort !
till en början var den riktigt bra :)
men sedan har den varit lite sämre,
har blitt förskyld och allt, men de börjar bli bättre,
så får hoppas att de inte blir värre tills helgen,
då jag och bea ska jag jättefriska :D

dagen i dag har varit seg, somnade om i morse,
fast hade turen med mig för matilda var vaken och väckte mig igen.
sen så har vi inte haft nå speciellt roliga lektioner,
och första lunchen med sexorna som man inte ens ser.
sen så hade vi bad på idrotten, så fick inte åka skidor :(
men badade inte allt för mycket, för de var hur kallt som helst !
gud vad postiv jag låter, jag vet, men är så less bara.
gick ner till bussen iaf utan fanny eftersom hon åkte med lotta hem.
stog och väntade och då kommer de en tant och frågar en massa om bussen,
och hon var jättelik en viss person ! :o riktigt läskigt där ett tag ;)
jag ska berätta för bea en annan dag, för de är bara hon som vet vem jag menar.
men sen så kom mina kära vänner så slapp vara rädd ;)
fast missuppfattade toms bullar lite då bara, haha. förlåt :)

:) ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0