..........

Nu är de fredag igen, skit vad fort de gått,

fast de känns som om de var en evighet sedan jag träffade bea :(
men i kväll så ska hon städa på callans som jag slipper :),
eftersom de fortfarande är från USA resan.
men i dag så har jag iaf sökt gymnasium,
de blev barn och fritid i ånge, och jag tror faktist att de är bra,
för ni kan säga vad ni vill om ånge, men såhär blir de, iaf i de här valet. :)
men jag hade ju hellre velat bli hemmafru :D
fast då sa jeppe åt mig att de kunde bli svårt :(
men OM jag hade blivit de så skulle jag ha gift mig med en gamling,
som är RIIIIIIK :D och sen när han dör så ärver jag hans pengar !
och då när jag har blivit jätterik så adopterar jag jeppe :D
fast han vill egentligen bli min nya man, men han får nöja sig med son :)
sen så måste jag hitta en ny man som också är rik ;)
och när jag är sådär rik och hemmafru så ska jag åka utomlands med tom :D
de låter väl ganska bra ! :)

- Vad är motsatsen till happiness ?
- Sadiness !
Haha :))







Kommentarer
Postat av: Kusin :)

Haha, de låter som en bra plan med barn och fritid :) Haha och dom andra planerna också förresten, förutom att våran utomlandsresa inte är med :D

2009-01-16 @ 23:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0