tjugoandrajanuari

den här dagen har varit betydligt bättre än igår.
men tråkigt på skolan efetrsom fanny var sjuk :(
hoppas att hon kommer i morron iaf :D
men ska till stan efter lunch ja,
så de blir kortisdag i morron.
iaf så har ju rasken stängt av fa'n nu,
och även fast man egentligen inte gör någonting där,
så har de varit hur tråkgt som helst i dag när den inte varit öppen.
först vare matte, med mamma :o
sen så vare engelska, kunde typ inte läxan,
men som vanligt var jag inte ensam om de ;)
var ner och hämtade engelskaboken,
och då har calle snott en flaska med nå medel i av städtanten,
så han hoppar runt nere i spegelsalen och sprutar på erik,
som försöker komma undan men får de istället i ögat ;)
då blev de fart på grabbsen till toan som var låst, haha.
så dom försökte lite snabbt komma på vart närmsta toan var,
medans städtanten bara stog och skrattade ! haha, tokar :D
sen var de lunch, tråkig sådan som vanligt på torsdagar :s
och så hade vi so, fick redovisa utan fanny :(
gick sämst men men, hade svenska efter de,
då jag och jeppe hade riktigt skoj :D
trots att han gav mig en hjärnskakning ;) haha.
satt och lyssnade på texterna till NP,
som vi var väldigt intresserade av, iaf någon som satt bakom oss !
sen så var de matte igen !
och efter de så skulle vi ha idrott då jag och jeppe skulle ha åkt skidor,
men han var tvungen att åka till östersund,
och han var så ledsen över att han inte skulle få se min första skidtur 09,
därför bara för han skull, haha. så åkte jag skriskor idag.
sen så träfafde jag moa vid bussen :D var ett tag sedan nu !

ikväll så är de fysträning,
gruvar mig hur mycket som helst !
är så himla trött och så idag,
men de kommer att vara skönt då de är gjort :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

varför har han stängt av fa'n? :o

2009-01-25 @ 21:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0