rubrik .

De har varit en jättebra helg i säter med folket :D
men jag orkar inte skriva om allt nu,
plus att de blir mest samma sak som dom andra redan har skrivit,
så jag låter bli helt enkelt.
Tycker om er :)<3









Jag vet inte vad jag vill,
men en sak vet jag och de är att ni absolut inte vet de.
de är inte som de alltid har varit, saker och ting förändras.
När jag var liten så var de när man kom hem till mamma och pappa som de var tryggast,
och de var dom man längtade efter då man var borta.
den tiden är förbi, visst behöver jag er, men inte på de sätt som ni tror.
för ni tror att ni vet precis vad jag behöver och vad jag mår bäst av att göra,
men så är de inte, kan ni inte bara inse att ni också kan ha fel .
De är inte längre ni som kan hjälpa mig då jag mår dåligt,
så låt mig vara och göra de som jag mår bra utav !
Visst är de mycket som inte är bra, men de kanske inte blir bättre än såhär..


Kommentarer
Postat av: Kusin :)

Älskar dig :) <3

2009-01-06 @ 22:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0