Som den första sommardagen, Värmer du bort all frusenhet, Som en stråle sol på magen, Läker du bort ensamhet .

är så le på detta ständigt illamående,
jag vet inte varför de är så,
och de spelar ingen roll vad jag än gör,
så blir de inte bättre, de ända jag kan göra,
de är att vänta på att de ska gå över,
och de kan hålla på i en hel dag,
vilket de har gjort dom senaste dagarna.
aja, nu ska jag inte vara negativ,
för egentligen så är jag på toppenhumör :D
hade jätteroligt med emma och moa igår,
kvällen var verkligen värd guld :)♥
massa skratt, minnen och tok ! :))
fredagen var också bra,
först så vare skola, dock inte spec kul,
sen så åkte jag till stan som var ännu mindre kul !
ja de låter inte som om de var en bra dag,
men den blev bättre , åkte på gårn,
i hopp om att någon rolig skulle vara där ,
eftersom alla verkade ha en massa för sig utom jag :p
de var de såklart inte till en början,
men sedan kom de desto bättre folk :)
men saknar bea hur mycket som helst !
har inte varit borta från henne så här länge sen hon var i USA,
men till helgen får jag träffa'na C: :D

men nu ska jag ta och göra mig iordning,
för ska åka på träning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0