leva livet, nu ska jag leva livet .

trodde inte att de var sant i morse då klockan ringde,
klev upp efter en stund trots allt, gjorde mig iordning,
snabbade mig att ta på mig jackan för var sen till bussen,
så börjar jag gå ner mot bussen och såklart har det snöat massa inatt.
och jag hade mina så himla bra vinterskor, som fanny mobbat mig för hela dan ;)
men hann inte in och byta så de var bara att bli blöt.
klev av bussen vid skolan, då har jeppe tydligen åkt samma buss :o
han hade varit hos evelina och ingen av oss hade sett den andra.
men iaf så skulle han ta ut pengar så följde med honom,
eftersom jag också skulle göra de :)
väl på skolan var de samling, matte sen engelska,
då vi skulle skriva en uppsatts ! gick piss för kom inte ens på nått på svenska,
och jag menar då är det ju så väldans lätt att skriva på engelska. ;)
hade sämst lunch som vanligt på torsdagar.
sen hade vi so och svenska, på nästa matte så hade vi balmöte :)
var inte så mycket folk, några som kom dit en snabbis bara ,
så i det stora hela var det jag, fanny, jeppe och tom :)
hade långrast sedan, och så gick vi upp till idrotten,
men jag och fanny var inte med för hon var snäll och följde med mig till tandis :)
och jag hade inga hål  :D

jag har egentligen jättemycket jag borde göra,
men jag vet inte vart jag ska börja så kommer ingen vart.
fast ska iaf börja fundera på vad jag ska ha med mig till hassela ikväll.
eller ikväll, ska göra det alldeles snart för sen ska vi till stöde och träna :)
ska ha spinning och så ska vi nog springa en sväng med :)

:)



Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle kunna gissa på att han var väldigt trött imorse, så det var nog därför han inte såg dig ;)

2009-02-26 @ 19:17:27
Postat av: evelina

ojoj, från evelina ska det va!

2009-02-26 @ 19:18:25
Postat av: Hannah

varför vare bara ni som hade balmöte då? :P

2009-03-01 @ 11:33:08
URL: http://hmpb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0