de är inte lätt då de är svårt .

om och om igen, måste få det att sluta.
oavsett vad du vill så respekterar jag det,
men att du hela tiden ändrar dig, åh, sluta bara !

Var inte alls sugen på att träna igår,
men tvingade ändå på mig kläderna och for iväg.
väl där kändes det bättre, sprang först ute,
då jag och pea fick oss ett gott skratt åt anngelica,
som hade stickor i byxorna ;) haha. sen så hade vi styrka inne en timma :)
var riktigt skönt att träna trots att jag inte alls var sugen innan :D

Dagen i dag har både varit bra och dålig, av och till.
blir inte riktigt klok på någonting nu känns de som,
men ska i alla fall träna ikväll, någonting som funkar .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0