Du får inte andas på min panna, Och inte få mig falla mer, Om du inte sen kan stå för, All den oreda som du ger .

ojoj vad den här helgen har gått fort !
i fredags så kom bea hit :) hade längtat efter henne må ni tro :)
hon klippte sig först, sen så tittade vi på tv och tjockade oss.
bra uppladdning inför helgen ;)
när hon åkte slängde jag ner alla grejor lite snabbt till lägret.
hade ju inte tänkt sova där eftersom jag haft så ont i magen,
men kom på att jag nog ville sova där ändå.
sen var de direkt i säng, var trött från natten innan,
för att jag var vaken till stor del av den.
klev upp vid halv åtta tror jag och åt frukost,
sen så bar de av till östby på träningsläger :)
packade upp lite grejor och stökade på.
sen gick vi ut och gjorde de första passet på två timmar,
som bestog av att springa i skoterspår, intervaller, staffet och släpa stockar.
fick vrålont på höften av den där jäkla stocken, så har fått ett till blåmärke !
sen så sprang vi tillbaka och åt och sov lite.
eller vissa sov, men jag och pea insåg att de bara skulle bli jobbigt att kliva upp,
så vi var vakna vi :) sen klädde vi på oss och åkte till erikslund.
där sprang vi först en timma sedan en timma styrka inne.
efter de så tog vi den efterlängtade duschen för att sedan basta :)
de var verkligen hur skönt som helst !
vi åkte tillbaka till östby och lagade tacos, åt och myste på,
fast alla var helt död så vid tio hade alla lagt sig.
men min vän bea är så skruvad så vi låg och skrattade ett bra tag,
som kanske inte var så uppskattat av många, sorry ;)
men dom säger att ett gott skratt förlänger livet så vi kommer leva läääänge :D
somnade iaf på en gång sedan, och sov som en stock.
var segt då klockan ringde som jag och ida hade ställt på halv åtta.
kom nog inte upp förren kvart i, frös som en jag vet inte vad.
så direkt efter frukost så gick vi och la oss igen,
halvsov tills göran kom och sa att de var 20 minus så att vi inte kunde springa ute.
ganska skönt eftesom man frös så mycket !
så efter lite stök så gjorde vi oss iordning och for till fränsta,
och tränade där i hallen i två och en halv timma .
styrka och sedan fotboll :) var riktigt kul att spela :)
vi duschade och åkte sedan tillbaka och gjorde mat, åt och städade.
för att sedan vänta på att göran skulle få igång anngelicas bil ;)
gick till slut och sen blev de en kall och spännade hemfärd..haha.
var helt dö då man kom hem, men de var en rolig helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0