So when you feel like hope is gone, Look inside you and be strong .

nu kommer jag till de här igen,
att jag inte vet vad jag ska tro, tänka eller tycka.
de slutar bara i att jag som vanligt funderar för mycket.
men jag blir så himla osäker, inte bara på dig.
jag blir osäker på mig själv också, är rädd att inte räcka till.

dagen har varit rätt skön ändå,
långlunch då vi såg på sällskapsresan :)
läste på svenskan, jeppe säger att boken blir bra, jag litar på honom !
sen så var jag tvungen att hjälpa småpojkarna med en grej,
och oj så bra de vart ! , haha.
sedan så spelade jag och jeppe schack på matten,
och självklart hade han inte en chans,
utan satt med bara kungen kvar där :D
sen så hade vi idrott och vi åkte skidor :D:D:D:D:D:D
vi tyckte själv att vi var väldans duktiga för såhär första gången i år !
fick även välja vad vi ska ha på tisdag då de är friluftsdag, fiske :)
då ska jag och fanny mysa med varm choklad ! :D



Åh jag vill tillbaka :D


 



Kommentarer
Postat av: Beatrice

Vem är det du är osäker på vännen ? <33

2009-02-05 @ 21:33:14
URL: http://linadhlbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0