var nöjd med allt som livet ger och allting som du kring dig ser, glöm bort beskymmer, sorger och besvär .

Ja som sagt så åkte jag till fränsta i går,
väntade där ett bra tag, ringde till bea som jag inte pratat med på länge,
så hon fick underhålla mig lite :) jag saknar dig !
så liftade jag med göran till t-hammar,
där vi först provade dressarna :) fick beslutångest,
men tror att de blev bra till sist iaf :)
sprang aldrig ute eftersom det bara förtsätter att vara kallt "/
så vi körde bara styrka inne, först nå grejs som göran visade oss,
vi skulle typ sprinag i takt och göra en massa, gick efter ett tag.
sen så körde vi stationer som vanligt, men lite anorlunda denna gång :)
plockade undan det och skulle springa med ett hopprep,
typ som när man leker häst, och den andre skulle hålla emot.
mitt och peas hopprep gick bara sönder, haha.
när ena handtaget gick sönder, så brände det till i nacken,
eftersom de bara var ena som gick sönder,
så de känns som jag har bränt mig i solen ;)
så jag sa till pea att jag fick lite sommarkänskänslor där !
men hon tyckte bara att jag var allmänt knäpp ;) haha.
var en rolig träning faktist :)
men nu ska jag ta och göra nått vettigt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0