You're just too good to be true, Can't take my eyes off you .

Grattis Johanna på 18 års dagen :D
jag älskar dig <3


Ja, helgen var väl bra trots allt,
lite till och från ibland, men de löste sig ändå :)
hade riktigt roligt på lördagen i backen med allt folk :D
vissa av oss hade mer problem än andra ! haha.
sen så badade jag, johanna och matilda en sväng,
väldigt skönt för mina fötter, som var vita som vanligt numer. :o
jaja, iaf så gick vi sedan vidare på after ski och träffade folket igen,
anngelica hade redan tänkt ut en del saker som hon berättade, haha :)
såg på melodifesivalen och myste på kvällen,
jag såg även på gease en gång till, alltid lika bra :D
sen på söndagen så gick jag och mamma ut och gick en stund efter frukost,
så packade vi ihop och åkte hem ganska tidigt, skönt faktist :)

dagen i dag har varit en väldans bra dag :D
har vart på toppenhumör som jag fortfarande är,
plus att jag har haft en väldans energi ! :))
så jag har sprungit runt som en tok och haft en massa skoj :)
jag och emma dansade väldigt fint ett tag på lunchen, speciellt tangon ! :D
var riktigt flitig på slöjden också i dag, var på för bra humör för att låta slöjden förstöra de,
för annars så är jag less på att göra min kniv som aldrig blir klar.
sen så vart det styrketräning på pulsslaget, med hannah såklart :D
hur kul som helst i dag med, då vi gjorde riktigt mycket !
men som vanligt så säger jag ett bara ett litet ord fel så blir jag mobbad lääänge,
och jag råkade säga just ett sånt litet ord i dag,
och känner att jag kmr bli mobbad ett tag för de ! haha.
eftersom typ alla vet de också, för hannah och jeppe tyckte de var så kul,
så dom var snälla och berättade de för massa på pulsslaget, därav en var martin,
som tyckte att de var väldigt kul han med.
sen sa dom de till folk på busshållsplatsen, mina snälla kompisar ;)
men jag tycker om er ändå ! :D
så nu hoppas jag och hannah på träningsvärk i morron !

Man kan om man vill !
alltså kan jag de här med :)






Kommentarer
Postat av: Hannah

haha, jag tycker om dej becca! :D

2009-02-18 @ 18:46:10
URL: http://hmpb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0