försök inte vara något du inte är, du kommer inte må bättre för de .

hade kanske inte behövt varit nervös tills i dag, eller?
men jag erkänner att de är ett av mina problem,
just att jag blir nervös så jäkla lätt !
jag måste skärpa mig på den fronten, jag vet,
men de har faktist blivit bättre :)
jaja, jag hoppas att det här funkar nu då.

i kväll så ska jag åka och kolla på innebandy,
emma och moa ska spela :D
sedan så blir de träning, fotboll !
jag är verkligen hur pepp som helst för de,
efter all fys i helgen och igår så ska de bli kul att spela :D

Fast allt är som de är så är jag så himla glad,
och de är bara för alla bra'a människor runt omkring mig. :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0