Hela världen finns här, Jag står här beredd, Och jag vill bli sedd, För den som jag är .

första lektionen i går fick jag reda på att vi är ledig på måndag ! :D
Haha, tur att man är med, annars hade jag åkt på skolan ja..
hade rast då jag ville se på film, men de blev inget av de.
sen hade vi so, jag och fanny blev klar efter fem minuter,
då sa johanna att vi skulle göra en annan grej,
men de räckte med en rad i bibeln och vi gav upp !
och bara för att johanna är så snäll så slapp vi göra de :)
utan vi satt och gjorde absolut ingenting i 45 min,
fanny förhörde mig dock lite och berättade om folkets deep talk !
men hon tyckte bara att jag bytte samtalsämnen,
men hon ställde ju så konstiga frågor, så då frågade hon :
" Går de framåt, eller har du fått motorstopp? " haha, sötunge :)
sen hade vi rast, men jag och fanny satt kvar och planerade inför fisket :)
hon förstörde dock persiennerna ;) (stavning)
och jag kännde mig som om jag satt på pyket ! :o haha.
sen hade vi so igen, då satt vi och lyssnasde bara och såg nån film.
sen hade vi lunch då jag inte kom ihåg vad vi gjorde.
efter de hade vi no :( fattar verkligen ingenting där !
hade engelska sedan :D tycker om dom lektionerna.
Eva var där och skulle observera för hon skulle ha de till nått,
så hon skulle rita vart alla gick och hon fick rita kan jag lova ! :D
för vi är ju dock inte den seriöstaste gruppen i engelska,
men vi har bra mycket roligare än de andra :D

åkte hem och var fortfarande glad att vi är lediga på måndag,
så sa de till pappa, men de hade han tydligen vetat i en vecka :o
tur att jag får veta allt sist i denna familj. aja, lediga är vi :)
åkte till moa en sväng och pratade lite med henne :)
senare åkte jag på gårn, där fanny var som jag spenderade kvällen med :)
vi hade riktigt roligt :D spelade kort med lite folk, haha och så kul man kan ha !
var så skönt att vara med fanny igen, har saknat de ♥

Ikväll blir de sova och myysa med Bea :D
får se om de kommer någon fler på besök,
men de viktigaste är att jag får vara med henne :)
och jag ska ta henne på buzz denna gång ! ;D
sist gick de mindre bra, hon och hennes pappa skrattade åt mig :(( haha.
Men jag älskar dig ändå, bästa vän :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0