plötsligt ser jag ljus vid horisonten någonstans, vad skulle livet va om inte sommaren fanns .

Den här dagen har ju varit om jag säger såhär,
väldigt mindre bra ! men jag får se de såhär,
den lär bara bli bättre :) . har träning sedan, ska bli skönt.
då slipper man tänka för ett tag, fotboll är terapi !
hade träning i går med, blev inget springa ute, var så jäkla kallt jue.
så hade styrka inne, körde de vanliga, stationer och så.
hade även tävling mot väggen. är fortfarande lite sur att johanna tog mig ;)
haha, men nästa gång så tar jag henne :D
fast jag vet själv att de inte kommer att bli så,
för kommer aldrig att klara henes rekord, haha :)

igår så hade vi ju även friluftsdag, hur fint väder som helst :D
fast de blev riktigt kallt på slutet så vi tog oss en promenad upp till skolan,
där vi satt och fikade med mera :)
där träffade vi även vivi, som räddade oss så att vi inte fick skolk på dan ;)
tack så mycket :) för de hade ju vart lite onödigt faktist .




Från och med nu, så lovar jag att försöka tänka posetivt,
jag ska verkligen försöka, för jag vill bli bättre !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0