....

Den här helgen har bara flygit iväg !
var till stan på fredag, fixade linserna och så.
sen på kvällen så kom släkten och firade johanna :)
i lördags så fixade jag och johanna inför middagen hon skulle ha,
och sen på kvällen så hade vi då middagen :)
hann prata lite med pea och bea eftersom dom var kvar till sist,
var länge sedan som de känndes :)
men dom tycker att jag är seg ! haha förstår inte vad dom menar :o ;)
efter att dom åkt hem så fick jag ett sms ganska snart av min bästa vän,
och då var spökerna i farten igen ;) så fick rädda henne :D haha.
i går så var jag bara hemma hela dagen tills det var träning,
var en hård träning, men skönt efter denna helg !

var faktist på bra humör i morse fast jag var trött,
men de höll i sig i kanske en kvart?!
sen så har jag bara varit trött, även fast jag inte gjort nått,
så säger kroppen bara nej,
orkade inte styrketräna nått alls i dag..
gjorde lite med benen sen så gjorde jag och jeppe lite situps,
sen inte mycket mera, gick upp till hasse eftersom han ville de, haha.
blev helt brydd då han sa helt allvarligt att han ville att jag skulle komma till honom,
för han var tvungen att prata med mig :o
men sen så sa han att det var för att han ville visa mig korten :)
så jeppe följde med och vi fick lite kort av han, fast dom blev inte så bra,
så han skulle skriva ut några hemma som jag skulle få senare :)
moa och hannah var nere i styrkehallen då jag och jeppe kom tillbaka :)
så dom följde med mig till bussen då vi var klara,
bestämde tid åt maxen och moa också ;) haha.
moa bjöd in mig och tom också, men jag skippar helst det dära ! :D
tom dissade de också i think ;) men ni får ha de så trevligt moa ! ;D haha.


den här gången ska jag inte sumpa det,
bara för att jag blir osäker .
för nu vet jag att det är de här jag vill !



Kommentarer
Postat av: Kusin :D

Haha klart Tom inte dissade de, han skulle försöka få med dig också sa han ;)

2009-02-24 @ 18:58:30
Postat av: Rebecka

Haha, han försökte, men vill nog inte ändå ;)

2009-02-25 @ 15:36:21
URL: http://rebecka93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0