ett gott skratt förlänger livet .

De är typ lika kallt i dag också :(
det får en bara att längta ännu mera till sommaren :D
iaf så hade vi labb med kenneth i dag,
vi var baar tre pers :o så jag blev mycket omplåstrad. haha.
först så visade kenneth på mitt finger så hade nå grejs på de,
sen så fick jag dra på mig nå nät på överkroppen,
så fick jag inte ta av mig den heller så kände mig väldigt vacker ;) haha.
sen så skulle vi fixera armen som om man brytit den,
och eftersom vi bara var tre så blev jag offret att få båda armarna fixade.
och då är kenneth så ooooootroligt snäll att han knäpper kort på mig !
fast jag fick honom att ta bort de som tur va :)
hade svensk/engelska då jag fortsatte att läsa min såå bra'iga bok :s
sen så var de kenneth igen, mätte ut BMI och idealvikten och sånt.
sen hade jag hemkunskap, gjorde nån äcklig korvgryta.
men kom iaf fram till att nicklas kännde min pappa :p haha.
och att jag skulle ha velat sett min pappa spela fotboll seriöst,
men de kommer aldrig att hända :(

nu måste jag synda mig att packa och sånt,
eftersom mamma sa att vi ska åka snart till fränsta.
ska vara där med emma tills mamma tränat klart sen så ska vi till t-hammar,
och springa en sväng för att sedan ha styrka inne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0