And again, I pretend, that I´m okey .

Dagen igår blev inte så mycket bättre,
men var skönt att träna ändå :)
blev bättre efter en stund, så vaknade jag vid två,
sen kunde jag inte sova nå mera, somnade till ändå efter pappa åkte,
alltså efter halvfem nån gång, sen så sov jag nästan hela resten av natten.
var hur kallt som helst då jag klev upp i morse, typ 27 minus :o
fick skjuts av morfar till skolan :) skönt att slippa stå vid bussen !

Dagen har faktist varit bra :)
vet egentligen inte riktigt varför men de känns bra bara.
är på topphumör nu ! har jättemycket energi :D
så kanske till och med tar till och städar lite, får se :)

jag fattar inte varför du tycker att jag ska skaffa bättre självkänsla,
för jag känner mig bara som en stor egoist,
som bara sitter och skryter om sig själv .
om jag tycker att jag gjort nått bra, så räcker de väl om jag själv vet de?
jag förstår inte varför de skulle vara så himla bra att skryta om de,
eller som du säger, berätta om de.
jag kan inte sitta och säga till en annan människa att de här är jag bra på,
inte till mig själv heller för den delen.
men jag känner inte heller något behov att behöva kunna de heller.
istället för att sitta och säga att jag är bra,
så använder jag de till att försöka göra de lite bättre nästa gång.
för skulle jag vara nöjd med allt jag gör, så skulle jag aldrig bli bättre på någonting heller.
de är min åsikt och oavsett om de är rätt eller fel så står jag för de.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0