kärlek är närhet .

i dag är de fredag, och dessutom fredag den trottonde !
aja, den här veckan har bara susat iväg,  liksom den här dagen.
men de har varit en rolig dag :) alla har typ varit på toppenhumör :D
och då är de inklusive Calle ;) hade språk, blir aldrig klar med den där boken :s
sen så hade vi dubbeltimme i so, då vi äntligen fick meditera igen ! :D haha.
hade lunch, mycket skoj med folket i fa´n :)
sen så var de no, där jag fortfarande inte fattar nått :o
sen så vare engelska, en efterlängtad sådan av maxen också ! ;)
gjorde nå grejs då vi skulle prata om nå bilder,
fannys beskrivning av tjuren var..ja  "a cow with a ring in the nose"
men de var fel sa fröken ! sen gjorde vi inte så mycket mera, för de är fredag :D
till slut blev hon less på oss, så fanny frågade henne om de inte var jobbigt att vara fröken,
och vi fick till svar att de var bra mycket roligare att vara fru ! haha.

i morron så är de alla hjärtans dag och då är jag i hassela med familjen,
men jag är inte uppväxt med att alla hjärtans dag är nått speciellt,
för vi har aldrig firat den, utav en anledning förstås.
så de lär ju inte bli så speciellt i år heller,
fast hade hellre varit hemma med allt folk :)
menmen, de blir nog roligt i hassela också,
är inte sådär supersugen på att åka dit, vet egentligen inte varför,
de bara är så. men vi får göra de bästa av situationen :)
ska iaf bli roligt att åka i backen i morron, nu när de är så mkt snö :D
men nu måste jag ta mig i kragen och börja packa ner lite prylar,
fast jag vet vad jag ska ha med mig, på ett ungefär.

när du tycker att någonting är dåligt,
och någon annan har de bättre,
så ska du tänka på nån som har de sämre,
sedan tänka på dig igen, och då kommer du tycka att du har det bra !
Det är så buddisterna tänker !

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0