29 december .


igår blev det som sagt simmning med mamma,
hann träffa ida på badhuset också,
och vi planerade lite inför lördagen som jag hoppas blir av :)
åkte hem då matilda äntligen blev klar,
packade upp och sedan såg jag på one three hill större delen av kvällen.
var verkligen helt slut när jag gick och la mig!
och i morse så ringde walle och väckte mig vid tio,
och tyckte att jag sov bort dagarna totalt ! haha.
kunde inte somna om efter det så klev upp och gjorde frukost,
och latade mig framför tv'n tills johanna kom hem.
ha varit till fränsta också och bland annat fixat kort till am-kortet,
om det nu heter så :o alla fall så att jag får köra epa.
och eftersom det är så kallt blev det ingen pulka ikväll,
utan åker till Tom och ser på film istället :)


ett litet problem sen är allt toppen ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0