28 december .


Igår så bar det av till staden,
och jag hittade faktiskt lite smått och gott,
bland annat en klänning jag ska ha på nyår :)
kom hem kanske vid sex, så åt och duschade jag,
sedan åkte jag till tom som ännu inte var hemma.
så tittade på tv tills han kom och då såg vi hockeyn,
innan vi for iväg med martin och bogserade någon bil, väldigt intressant, haha ;)
så vi var till gissjö och hämtade bilen och åkte till viskansanstalten,
eftersom martin jobbar där så han skulle laga bilen där.
men skit samma det var inte det som var grejen,
utan när vi skulle hem så blev jag tvingad att övningsköra !
med martins lilla bil, var helt säker på att vi skulle krocka eller dyligt,
speciellt när jag kört ut från området och trodde att jag var klar,
men nej, då ska jag köra hela vägen hem till rombäck, haha.
men det gick faktiskt bättre än väntat,
och nu ni kan jag köra bil i för stora skoterstövlar :D
vi gick och la oss ganska snabbt efter att vi kommit hem,
vilket jag inte protesterade mot eftersom jag var helt slut efter dagen!

idag så har humöret gått upp och ner inte bara en gång,
allt har irriterat mig på ett eller annat vis.
men jag tror att det mesta har löst sig faktiskt :)
så ikväll blir det simning med mamma,
alltså ingen innebandy, har tappat suget totalt.
och sedan får jag se hur kvällen blir :)


mitt liv, mina val .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0