26 december .


Ja nu är snart julen slut för den här gången med,
men den har varit bra, riktigt bra iår ! :)
hade en jättebra julafton med släkten,
som jag till viss del inte träffat på över ett år :o
men desto roligare att träffa dem nu :)
vi såg på Kalle Anka och åt julmat såklart,
julmaten som jag tycker är enormt överskattad !
men det hör liksom till att man ska leva på köttbullar och potatis på julen.
jag och Melwin byggde puzzel och spelade spel innan tomten kom :)
fick en massa bra julklappar av alla, allt jag ville ha och lite till ! :D
när jag öppnade fotoalbumet av bea blev jag så himla glad,
för det betyder mer än hon någonsin kan tänka sig att det gör ! :))
lite senare kom även tom hit och gjorde min julafton ännu bättre :)

idag så har jag varit lat hela dagen, vilket jag har varit i många dagar nu :o
men nu ska jag snart gå och göra mig iordning,
och sedan åka till rombäck och mysa med tom hela kvällen :)


jag saknar dig, extra mycket nu när det är jul.
jag tycker om dessa med, men dom kommer aldrig ersätta dig,
för de kan ingen någonsin göra ! ♥
gm




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0