2 december .


När jag gjorde slingor på Bea,
så lekte hennes pappa paparazzi ;)
och i söndags så tjuvfilmade han oss luciakandiater,
för att sedan lägga ut det på youtube, haha ! :)

http://www.youtube.com/watch?v=VtNLxu8Xnzc


imorse när jag vaknade så hade jag redan då ont i huvudet,
men klev upp ändå och tänkte att det nog skulle gå över.
så jag gjorde mig iordning och väckte sedan Tom,
skulle ha kunnat gjort vad som helst för att sluppit skolan,
och istället varit hemma och myst med honom :)
men så blev det ju inte så jag gick ut i kylan och väntade på bussen.
först hade vi en och en halv timme natur,
och då blev det såklart brandövning och vi hämtade inte våra jackor,
så vi fick gå ut utan jackor och halvt frysa ihjäl,
men eva-lisa prickade av oss och sen satte vi oss i omklädningsrummet.
hade svenska efter det och sedan lunch.
jag fick bara mer och mer ont i huvudet så jag åkte hem efter lunchen.
på bussen var det svinkallt ! så när jag äntligen kom hem,
så var jag väl ungefär lika varm som en isbit.
tog på mig tjocktröja och la mig i soffan med täcket och tittade på oth :)
har fortfarande sjukt ont i huvudet, så får se om jag blir hemma i morron också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0