18 december .


idag när jag kom till fränsta så gick jag upp till mamma,
som jobbade på skolan och åkte hem med henne.
på vägen hem var vi in till morfar och hämtade mina grejor,
och så åkte jag med hem hit, där jag inte vart sen i lördags.
och om jag ska vara ärlig så har det varit riktigt skönt,
för nu sen jag kom hem har allt bara blivit dåligt.
sämst start på lovet !
all glädje och energi jag hade igår är som bortblåst,
och jag saknar Tom hur mycket som helst !
jaja, jag vet, jag träffade honom i morse,
men nu vill jag bara åka härifrån och vara med honom,
så slipper jag gå alla på nerverna som jag gör här hemma.
men jag tar mig ingenstans om inte Tom får till epan,
vilket jag hoppas på men har en känsla av att jag kommer bli besviken.
i alla fall så har jag hållt på med julklappen till min bästa vän,
och jag fick då allt träna mitt tålamod, för jag vill att det ska bli bra ! :)
och bra blev det tror ja, jag hoppas hon blir glad :)


säg inte saker som du inte menar .


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Åh nu blev jag nyfiken ! :D

Håller på att fixa med juklappar till dig med må du tro ^^ <33

2009-12-18 @ 23:07:02
URL: http://lindahlbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0