17 december .


Happy Face ! :D
jag vet inte varför jag är så glad,
men har varit det nu sen i tisdags.
kanske för att det snart är jullov,
eller för att jag har världens bästa pojkvänn,
eller helt enkelt för att jag är lycklig nu, för det är jag! :)
men det spelar ingen roll varför jag är glad,
huvudsaken att jag är det !
igår så hade jag sovmorgon, inte helt fel,
sen hade jag sång, kortissvenska, lunch,
och sedan tyska då vi gjorde otoligt fina julkort :D
vi hade inget ind. val så slutade två :)
åkte hemåt till morfar och satte mig vid datorn,
för att jag klart en av naturuppgifterna, som tog längre tid än väntat.
så hann knappt laga mat, utan det blev halvkokt spagetti,
som jag fick äta med enbart en gaffel,
eftersom det inte fanns någon kniv ren och jag hann inte diska.
sedan kom pappa och hämtade mig och skjutsade mig till tåget,
och så bar det av till ånge och hem till johanna o jonathan :)
där vi var en liten stund bara innan jag följde med johanna på innebandy,
hon skulle spela med "tanterna" som mötte ånge.
martin och erica kom och gjorde mig sällskap på läktaren :)
sedan åkte vi hem igen och började titta på "the house of wax"
fikade och sedan la vi oss och sov.
och i morse när jag vakande så var det svinkallt utanför täcket,
så skynda mig upp och tog på mig kläder på direkten.
gjorde mig iordning och fikade med johanna,
sen satt vi och kollade på "hickan",
och bara därför har jag haft hicka hela dagen ;)
skolan har gått snabbt idag, med massage på idrotten :)
kom hem för en timme sedan ungefär.
och nu ska jag gå och duscha snart och göra mig iordning och så,
innan vi ska till herrgården i torpshammar och äta julbord,
och lussa för sista gången, känns lite tråkigt att det är över men men.
sedan åker jag hem till Tom och myser en massa med honom :))


inget går att jämföra med detta .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0