15 december .


Imorse när jag vaknade var jag hur trött som helst,
och inte blev det bättre av att jag upptäckte när jag klädde på mig att jag hade glömt mina leggings hos morfar, smart!
så nu var frågan, vad har jag på mig?
men det löste sig det med, precis som allt annat gjort idag :)
jag har haft jättemycket energi och är på toppenhumör !
så när jag kom hem till morfar så tog jag mig en springtur,
och hör och häpna så gick det riktigt bra :)
så när jag kom hem så duschade jag och sen tog jag och gjorde mat.
för att sedan sätta mig med läxorna,
och jag har faktiskt kommit rätt långt, vilket kanske är på tiden.
så nu ska jag packa ihop grejorna och vara lite social med morfar,
innan jag åker vidare till Tom :)


tänk posetivt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0