13 december .


igår så var vi och lussade på hussborg,
vilket var mindre kul, med folk som inte ville höra.
men men vi fick ju i alla fall en slant var så det var värt det :)
sedan åkte jag hem och bytte om och så och åkte sedan till luciamixen,
där jag spenderade resten av kvällen :)
vid tre någon gång kom jag och tom hem till honom,
så tom och martin fikade och sedan gick vi och la oss.
halvett så ringer mamma och väcker mig,
och säger att matilda har magsjuka, utifall jag ville veta ;)
myste med tom till tvåtiden då vi klev upp och åt frukost,
sedan kom mamma och hämtade mig och skjutsade mig till morfar,
så duschade och gjorde mig iordning och åkte iväg till herrgårn,
där vi återigen skulle lussa. vilket jag inte var så pepp på,
dels eftersom det inte var nå kul igår och sen för att jag egentligen skulle ha spelat fotboll vid den tiden, men när vi väl var där så var det riktigt roligt :)
inte blev det sämre när vi fick tvåhundra var heller :D
åkte hem hit till morfar och tittade på tv ett tag,
och nu sitter jag och väntar på att tom ska komma och mysa med mig :))

smile and be happy .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0