11 december .


Igår så började dagen med att klockan ringde kvart över fem,
då var det till att upp och hoppa, fixa håret,
på med smink och äta frukost, sen iväg till torpshammar.
där träffades vi på herrgårn och fixade det sista innan dagen började,
vid sju hade vi första stället som vi skulle lussa på,
och sedan var det full rulle hela dagen fram till halv fyra eller så då ja kom hem :)
men det var verkligen en helkul dag! :D
jag skulle lätt göra om det nästa år igen om jag fick ! :))
vi försökte räkna hur många ställen vi varit på,
och det blev väl i alla fall minst femton ställen,
så nu kan jag lova att jag skulle kunna sjunga sångerna i sömnen!
vi skulle ha varit på PROs julfest på kvällen, men det blev inte så.
så istället så följde jag med till treklövern på lucia där :)
sen blev det hem till soffan framför idol,
där jag somnade så jag missade vem som vann ;)
pappa väckte mig när det var slut så gick jag och la mg i sängen,
och vaknade i morse då jag sovit mer än tolv timmar, skönt!
så åt frukost och nu ska jag snart ut och springa en sväng :)


nu är det upp till mig,
det är bara jag som kan göra en förändring.

Kommentarer
Postat av: hannah

kanondag! :D<3

2009-12-12 @ 15:41:29
URL: http://hmpb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0