15 augusti .


och nu är vi här igen, då allt börjar gå utför .
att jag aldrig lär mig, det kommer inte förbli bra,
jag kommer inte alltid vara glad och må toppen.
sommaren har varit kanon, och det menar jag,
trots de att jag inte hunnit med allt som jag hade tänkt mig,
så har den varit riktigt bra !
men nu börjar det bli höst och det blir sämre igen.
jag tänker och funderar som vanligt alldeles för mycket,
får känslan av att jag inte räcker till någonstans,
varken till något eller till någon.



Kommentarer
Postat av: hannah'

jag älskar dej, och jag finns

vid din sida, alltid.

glöm inte det

<3

2009-08-15 @ 20:10:47
URL: http://hmpb.blogg.se/
Postat av: Kusin :D

Håller med Hannah, hoppas du vet att du har oss <3

2009-08-16 @ 15:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0