tänker inte tillbaka mera för jag orkar inte längre, ska man leva med vintern nu när alla sommarminnen bränner .

ja vad kan jag säga, en och en halv vecka,
det är vad jag har gått i gymnasiet.
och jag saknar fränstaskolan och alla där,
jag fattade aldrig hur bra det verkligen var,
det är först nu som jag förstår det.
visst är det skönt att ha kommit från grundskolan,
men jag saknar alla så oerhört mycket.
jag vet att jag saknar alla lite extra mycket,
eftersom jag i princip inte känner någon i ånge,
och inte har den allra bästaste klassen.
alla säger att "du kommer lära känna folk"
"det kommer bli bättre" ja det kanske blir så,
men just nu är det inte så och jag känner mig ensam.

ifredags efter att jag ätit så kom moa en sväng och hälsade på,
och berättade hur hon haft det nu när hon flyttat :)
hon och jag tittade på fotbollen och så,
sedan så åkte jag till bea, där vi först letade halvt ihjäl oss efter en låt,
men utan resultat, så vi gav upp.
vi tittade på film och tjockade oss :)
efter det så kom älsklingen och hämtade mig och så åkte vi hem till honom,
där vi tittade på tv och hade de mys :))
var verkligen supertrött så jag somnade ovaggad den kvällen i alla fall.
vaknade av att klockan ringde kvart i tio,
och då var det bara till att kliva upp, göra sig iordning,
för att sedan åka till ip för att spela match,
kände mig bara seg på uppvärmningen, var fortfarande sjukt trött !
men när matchen väl börjat så var det riktigt kul att spela, iaf första halvlek.

åkte hem med martin till tom efter matchen,
för att ta hem moppen som jag hade där.
hade lovat mamma att jag skulle vara hemma med matilda,
eftersom dom skulle på fest, så tom kom hit och myste med mig hela kvällen :))
idag så hade vi klockan på halv elva eftersom tom skulle ska spela match,
klev upp och åt frukost, sen kom martin och hämtade honom.
mamma och matilda åkte till kerstin och tage,
eftersom kerstin fyller 75 år idag, Grattis till henne ! :)
och pappa åkte har åkt och städat efter festen,
så jag har huset för migsjälv, skönt må jag säga :)
ikväll så har vi match mot alby i div 4, hoppas det går bättre än igår.

jag trodde att jag skulle klara det här,
jag trodde också att jag skulle vara starkare än vad jag egentligen är.
med ett leende på läpparna så försöker jag övertyga om att allt är bra,
bara för att jag så gärna vill att det ska vara de.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0