go och glad, kexchoklad .

hm, jag måste verkligen göra en insats
när det gäller att göra om min blogg, för det behövs om jag säger så.
jag får ta och göra det då jag får en stund över,
när det nu än blir, för nu har jag massvis att göra, jämt !
inte för att det alltid är så negativt men inte alltid så posetivt heller.

I morgon så börjar skolan, barn och fritid på boberg,
hoppas att det blir bra nu då trots allt.
dock hade det inte varit mig emot att ha lite mera sommarlov,
med lite mera finväder, lite mera ledigt, ja lite mer av allt helt enkelt.
jag vet att nu då skolan börjar kommer jag inte hinna
spendera lite mycket tid med tom som jag gjort på sistonde,
trots att jag vill det, så kommer det inte bli så..
men desto bättre kommer det bli då jag väl är med honom :))
vill ni veta vad jag just kom på, att jag inte ens vet vart jag ska kliva på bussen..
hm, det här kan bli spännande, men tror jag kan kliva på här borta bara.
förutom att jag inte vet de, så lär jag ju göra bort mig totalt i morron,
vilket inte skulle förvåna mig alldeles för mycket,
för det är inget ovanligt då det gäller mig om ni trodde de,
men det är något som jag i så fall bjur på :D

om det finns någon i denna värld,
som jag skulle kunna slå ihjäl så vore det migsjälv !
för ibland så är jag en av dom mest korkade som jag känner.
men korkad eller inte så är det så jag är,
oavsett om jag vill det eller ej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0