11 augusti .


åh jag blir så less på migsjälv,
att jag inte bara kan släppa en sak och gå vidare,
utan då ältar jag det där vilket resulterar i att det fortsätter likadant.
det är ingen stor grej egentligen,
men det behövs tydligen inte mycket för att allt rasar,
det som jag lagt ner så mycket tid på från i julas,
det som faktist känndes bra, rasar på någon timme.
men jag vill det här, så jag ska försöka,
man kan om man vill ! :)

igår så var jag i stan med johanna,
hittade faktist ganska mycket saker, som jag också blev nöjd med :)
vi åkte direkt till matchen som jag var helt off på,
kännde mig som en slö jävel som inte ens orkade försöka göra något.
tom följde med hem hit direkt efter matchen :)
så han fick lyssna lite på mitt hetsande på migsjälv om matchen.
vi tittade på tv en stund sen gick vi och la oss tidigt,
och imorse hade vi inte ställt någon klocka, riktigt skönt må jag säga :)
och hör och häpna, att trots detta vaknade vi vid halv elva idag.
vi hann bara kliva upp och fixa någon frukost så kom det en massa folk.
först så kom anngelica med garbriel och melwin,
sen lars med noel och meya och sedan även vivan,
så det blev full rulle på en gång, men trevligt :)
anngelica med familj är fortfarande här,
dom har färgat håret, provat frisyr och nu har hon även klänningen på sig,
och hon blir en riktigt fin tärna :)
ikväll så blir det till att åka till älsklingen,
så kommer det lite mera folks dit också, skojjsigt :))
men först så ska jag åka och prova få hem min moped,
eller rättare sagt johannas moped, som inte startade ifredagskväll,
så jag hoppas att den går igång nu så jag har en moppe igen :)


When you need a friend
That you can depend
You can count on me because
you're my best friend
When you're feeling down
And your heart is hurt
You can call on me and
i'll be there for you friend
BeatriceLindahl ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0