tillsammans är man mindre ensam .

var rätt bra i hassela trots allt,
men bäst var faktist att komma hem ! :)
hade tänkt lifta med faster eller nån hem i går,
men moa och sara kom upp på söndagen,
så jag, johanna och emma följde med dom hem då :)
många glada skratt i bilen på väg hem :D
så åkte vi till ica och handlade, sen till vagabondo,
där emma och moa beställde mat, sen upp och hyra film på shell,
och tillbaks till vaga och hämta deras mat.
så hem till moa och emma och hämta saker,
för att sedan äntligen åka hem till oss, där vi åt och myste :)
satt och planerad träslaget, vad vi ska klä ut oss till om vi ska vara med :D
senare blev det film med lite folk :))
så åkte johanna och jonathan till honom och några andra åkte hem.
vi som blev kvar var jag, emma, moa, tom och walle, så vi spelade kort :)
efter en stund med en mist sagt nervös walle så åkte han och tom hem.
så såg jag, moa och emma på mamma mia, älskar verkligen den filmen ! :)
dock somnade vi allehopa, så moa har fortfarande inte sett hela filmen ;)
sen bäddade vi ner oss allehopa på mitt rum med dörren stängd,
så på morron när jag vaknade höll emma på att dö av värme ;) haha.
myste på hela dagen med brudarna :)
sen lagade johanna middag åt mig och henne så iväg på träning,
dock vägrade johanna min lillmamma att låta mig träna för min hosta :(
efter träningen så åkte jag, johanna och bea hem till oss och fikade blåbärssoppa och mackor,
moa, emma, hannah, fanny och tom kom senare och såg på film :)
såg först en skräckis och sen en komedi, dock inga höjdare men mysigt ändå :)
så åkte hannah och fanny hem och vi andra såg på två filmer till,
åtminstånde vissa av oss i alla fall :)
vaknade i morse ganska tidigt tyckte jag, med tanke på att vi la oss vid halv fem, fem.
men låg kvar i sängen ett tag tills jag hörde att johanna var vaken,
så jag gick ner till henne, och då har hon sett en hel film redan ! :o
dom andra tjejerna kom ner ganska snabbt allehopa så vi dukade fram frukost,
och så gick jag upp och väckte tom som jag hade lovat honom att göra,
men fick inte med han på en gång så gick och åt frukost med brudarna.
när vi ätit klart så kom tom ner han med så vi spelade kort,
och jag tror helt klart på att moa fuskade ;) haha.
två helbra dagar med dom allra bästa :)♥

jag borde faktist städa lite idag, får se om jag orkar,
annars så har jag lovat mig själv att på torsdag ska jag städa !
för i morron så åker jag till stan med bea, moa och mamma på morron,
så ska jag och moa handla tyg till våra balklänningar och sen ska vi handla annat :)
hoppas på att hitta lite saker, för jag är i stort behov av nya kläder och skor !

ibland blir man bara förvånad,
men i detta fall är det inte mig emot,
inte det minsta faktist, utan det är bara skönt :)



Kommentarer
Postat av: Kusin :D

JAG FUSKADE INTE ALLS! :O <3

2009-04-16 @ 23:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0