could this be the greatest love of all, i wanna know that you will catch me if i fall .

var helt död då klockan ringde i går morse,
men hade inte tid att sova vidare, så upp och duscha,
och göra mig iordning för att sedan vänta på moa,
som kom i tid ! :D vilket vi skulle lägga märke till sa hon ;)
så åkte vi och hämta upp bea och sedan vidare till staden,
där vi först fixade tyg till min och moa's balklänningar, hoppas att det blir bra nu då ! :)
sen skulle vi handla lite vanliga grejer, men hittade typ ingenting !
men det blev till slut ett på jeans och ett linne på gina,
hittade även ett par skor som jag skulle köpa,
men vi bestämde oss för att åka till birsta och kolla,
och jag tänkte att jag kunde köpa dom där lika bra,
men när vi kom till birsta så fanns det bara i storlek 40 (y)
vilket inte blev sådär jättebra, med tanke på att jag skulle ha 37.
men hittade i alla fall en bh och en ring,
som jag fick pengar till när jag fyllde år av johanna :)
på väg till bussen köpte jag en piggelin som busschaffören tvingade mig att slänga :(
i alla fall så åkte vi mot stan igen, hoppade av vid bragegatan,
där johanna hämtade oss och så for vi på McDonalds,
jag och bea delade på en liten strips, bra uppladdning för träningen ;)
sen åkte vi hemåt och lyssnade på väldigt ny musik ^^ haha.
jag och bea hoppade av på myggvallen och snabbade oss att byta om.
träningen gick väl inte sådär värst bra men men, blev uttagen till matchen på lördag,
så hoppas att det går bättre då i alla fall ! :)

nu ska jag snart fortsätta med mig städning,
än så länge har jag bara putsat fönstren och lite sånt,
så för tillfället har jag tusen döda flugor nedanför mitt fönster, fräscht !
sen i kväll så ska jag nog vara med bea, tom och kanske walle :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0