hold your head up high, and this pain will die .

som ni ser så har jag gjort om min blogg, och det tack vare bea :))
men den är inte riktigt klar än, men redan mycket bättre enligt mig i alla fall.

helgen spenderades i hassela, ovanligt va!?
och inte nog med de så ska vi dit på torsdag igen,
och ska vara där ända tills tisdag !
har inte allt för stor lust med de, så åker nog hem på måndag.
lite beroende om jag har nånstans att ta vägen, men de ordnar sig :)
för har inte sån stor lust att sova själv här hemma.
men som sagt så ordnar det sig nog :)
och resten av lovet hoppas jag blir desto bättre ! :)

igår så var det första matchen på grus :)

trots det dåliga vädret och att det gick sämst så var det kul !

vi skulle ha spelat mot lucksta men dom fick inte ihop nått lag,

så istället så spelade vi mot matfors och matchen slutade 3-3.

det kändes att jag inte tränat på en och en halv vecka måste jag säga,

men idag så har jag och hannah styrketränat, och sen blir det fotbollsträning :)





:)♥

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Va söta ni är! :))

2009-04-06 @ 17:30:05
URL: http://linadhlbeatrice.blogg.se/
Postat av: fannyb

ack så söta ni är! :)

2009-04-07 @ 18:02:01
URL: http://tvaparatenofanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0