You can't win, if you never give in .

klockan är inte ens halv elva, och jag har varit vaken länge nu !
bara för att jag är ledig och får sova så kan jag inte, men men.
så nu väntar jag på att tvättmaskinen ska bli klar,
så att jag kan börja tvätta matchkläderna nån gång.
senare ska jag träffa fanny i fränsta så ska vi fixa lite tills ikväll :)
då vi ska till tom och grilla med lite folks :D


skön dag på skolan igår  :)
först samling i tio minuter, sen handbollsmatch mot 9b,
dock förlorade vi den, men även dom bästa kan misslyckas ;)
sen satt vi och lyssnade på mårten om nått tråkigt grejs.
och så lunch, var inge folk nere på skolan så jag och fanny traskade till badhuset,
där tom, walle och morgan var :) så bytte vi om och badade,
hade dubbeltimme, men var så himlans kallt så vi klev upp efter ett tag,
duschade och så för att sedan gå ner till aulan och lyssna på håkki :)

igårkväll så hade vi träningsmatch mot stöde, som slutade 2-2.
vilket var bra eftersom vi låg under med 2-0,
men jag vet att vi kan mycket bättre än såhär, :)
det ska vi visa på söndag, då det är seriepremiär i div 3 :D


när jag läser din blogg så får det mig att tänka till,
hur bra man egentligen har det, men ändå inte är nöjd.
man borde glädjas mer åt de man har,
i stället för att gräva ner sig i det dåliga. :)


Grattis Tom :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0