livet är för kort, för att bara slösa bort .


om jag fick önska bort en människa i mitt liv,
så skulle det vara mig själv,
för det är jag som är jobbigast,
och jag som ställer till det hela tiden !
småsaker som inte spelar någon roll,
dom förstorar jag upp så dom blir till ett problem.
jag gör inte detta medvetet,
och just därför är det så svårt att sluta,
för när jag kommer på migsjälv så är det redan försent.

nu ska jag ta mig i kragen och gå och packa lite,
eftersom vi som sagt åker till hassela i morron,
och blir nog troligen kvar tills på måndag.
är inte så där superpepp, men vi ska vara posetiv !
för det är de vi har bestämt och de är så de ska bli :)
men ni som är hemma, ring ! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0