To a brighter dawn, Gotta take the fight, I can make it right .

igår så var jag till stan igen, bläblä !
sen så när jag trodde att vi skulle åka hem,
så ville pappa att vi skulle på ikea för dom skulle köpa mitt nya täcke :D
jag hittade även två nya tavlor som jag blev dökär i,
så jag hoppas att det blir så fint som jag tror :)
fick snabba mig då vi kom hem och duscha o fixa mig,
sen skjutsade johanna mig till fanny, där vi grillade, mys :)
pratade barndomsminnen, och hannah kom ihåg fratt, haha !
det trodde jag verkligen inte, så då fick vi oss ett gott skratt :))
hannah var även snäll och bjöd mig på skjuts hem på moppen,
vilket blev en minst sagt händelserik resa :p
det började med att det snöade då vi skulle åka (y)
sen när vi kom till fränsta så får vi punka, på framdäcket,
så hannah tappade styrningen, men vi hon styrde upp det där fint :)
så fick vi rulla moppen till friman, för att sedan börja gå,
men vi kom inte långt förren Pelle kom och hämtade oss, tack! :)
så till slut var jag hemma igen, så jag gick och la mig med mitt täcke :D

vaknade vid tio i morse kanske, så fikade och så,
sen så la jag mig i sängen och då kom johanna och kröp ner med mig,
det är inte alla dagar det händer, men jag tror det var för täcket faktist ;)
men i alla fall så ringde vi till emma som dock låg och sov :p
hämden är ljuv ! ;D haha.
sen åkte jag och johanna till fränsta och handlade,
och så hem och packa för att åka vidare till emma,
där vi hämtade henne och erica :)
så åkte vi till myggvallen där vi spelade match mot söråker,
vi vann matchen med 5-0 :))
ikväll så tar jag nog moppen, som jag och pappa tog fram förut :D
till emma och mysa med henne :))<3
 

Kommentarer
Postat av: Hannah

:D<33

2009-04-19 @ 11:00:06
URL: http://hmpb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0