keep working hard to make the world a better place, a bright future with a smile on my face .

hyffsad dag ändå, trots lite småsaker här och där.
började med att jag skulle packa kläder till idrotten,
jag och fanny var osäkra på om det var bad eller inte så vi tog båda,
det går ju fort att packa det där tänkte jag, jovisst ja,
klart det hade gått fort om jag hittat min bikini, eller rättare sagt överdelen.
sökte på alla ställen jag kunde komma på, utan något resultat !
så letade jag efter nån av johannas bikinisar,
hittade en som jag ryckte åt mig och hoppades att jag kunde ha den.
så iväg på skolan, där dagen som sagt blev hyffsad,
eller egentligen var den rätt bra, jag borde inte klaga !
det var meningen att jag skulle direkt upp på myggvallen efter skolan,
men ida blev sen från jobbet och erika hann inte med bussen,
så jag tog bussen hem och skyndade mig att äta och fixa mig,
så att jag skulle hinna bli klar innan ida kom och hämtade mig :)
jag guidade henne till fränsta från den södra sidan,
så när vi var i hammar kom jag på att vi måste ha jonnys nyckel,
jag ringde honom och sa att vi kommer och hämtar nyckeln,
jo vi visste vart jonny bodde, på ett ungefär sådär ;)
så efter ett tag snurrande i fränsta så hittade vi rätt hus,
eller jag var ganska säker på det var där, vilket de var.
sen åkte vi upp på myggvallen och väntade på erika och elin.
så planerade vi inför kick-offen ända tills jonny kom dit.
det kommer bli så himlans bra ! :D:D
och så kom snart resten av laget och så pratade vi en massa om lite olika saker :)

t.h ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0