I close my eyes, And the flashback starts .

det var inte bara lite segt att masa sig upp ur sängen i morse,
men till slut tvingade jag mig själv att kliva upp ur min varma säng,
och mitt älskade täcke ! ni ska bara veta hur skönt det är :))
fixade mig och packade ner saker till styrketräningen och for iväg.
väl på skolan så bestämde vi att vi skulle ha balmöte klockan nio,
så hade bara en kvarts samling och sen möte :)
sen har dagen bara rullat på, hämtade min kniv i dag också,
så nu kan man säga på riktigt att den äntligen är klar ! :D
kom hem till en sjuk johanna som hade lagat mat,
dock pannkaka som jag bittert ångrade mig att jag ätit senare på träningen.
tog moppen till träningen med emma :))
träningen gick inte allt för bra men men,
i alla fall så är det  match i morron, och man fick i princip välja själv om man ville vara med.
jag ville men jonny tyckte inte att det var någon lysande idé,
med tanke på att han hört min hosta under träningen,
men han sa att jag fick bestämma själv, så sa att jag skulle höra av mig sedan.
så jag skjutsade hem emma och hann nästan bara in innan jonny ringde,
och sa att han helst inte ville att jag spelade i morron,
för att han hellre ville att jag skulle vara frisk till helgen och nästa helg på serien börjar,
än att spela den här träningsmatchen, så jag gör väl som han säger,
och står över i morron, trots det att jag vill spela !
men vad jag man inte för sin kära tränare?! ;) haha.

jag mår bra nu, det räcker för mig.
låt mig vara då, för jag vill inte dra upp det mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0