april, april, din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill .

är lite bättre idag, men absolut inte helt bra,
men jag kan prata och jag har varit på skolan, alltså är jag bättre :)
i alla fall så har det varit en bra dag i dag,
humöret på topp och vårväder, därmed en bra dag :)
pappa kom och hämtade mig på skolan kvart i två,
eftersom vi skulle på möte, eller vad jag ska säga.
och då hade pappa satt in en sterio, modell 200 år före kristus tror jag ;)
haha men en sterio eller snarare en radio med bandspelare det har vi !
måste bara säga att detta är inte i vår vanliga bil, utan i baren, vår andra bil.
var fortfarande finväder efter att vi ätit,
så jag bestämde mig för att chocka migsjälv att gå ut och gå,
var evigheter sedan jag gjorde de, eftersom jag inte tycker att det är allt för kul,
ska jag ut och göra nått så brukar jag springa,
men nu har jag fått order både av mina föräldrar och jonny att jag inte skulle träna idag,
men jag var tvungen att få röra på mig, om så bara lite,
så jag tog med mig mobilen och mitt headset, som för övrigt bestämt sig för att funka igen :D.
och så gick jag iväg. och trots de att jag bara var ute i drygt 25 min ,
så var jag helt skakis i benen då jag var hemma igen :o
då insåg jag att jag var nog inte så frisk som jag trodde !

ni som vet om våran kära granne som jämt står och glor på oss,
han som har full koll på allt som händer och vilka som hälsar på,
han som man även kan kalla pedofil !
i alla fall så tyckte jag och johanna att det var ganska kul då hans balkong,
rasade för någon vecka sedan.
den balkongen som han brukar stå med kikaren och kolla på oss,
jag vet, visst låter det väldigt lockande att komma och hälsa på oss!?
men det var inte de jag tänkte berätta,
utan att när jag var ute och gick så gissa vad han gör,
jo den jäveln håller väl på att bygga upp balkongen igen !!




Kommentarer
Postat av: fannyb

du fick en order fårn mig också att du inte fick träna :) haha cool kille grannen dig :o

2009-04-01 @ 20:21:17
URL: http://tvaparatenofanny.blogg.se/
Postat av: Kusin :D

Haha ja men till sommarn ska vi ju ställa oss där och kolla :D <3

2009-04-01 @ 21:35:47
Postat av: Syrran

Jävla grann jävel!!

2009-04-03 @ 08:11:58
URL: http://choohanna.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Haha klockrent ju att han bygger upp den igen :D

Och du får ta det lugnt så du inte blir sjukare! <3333

2009-04-03 @ 21:26:26
URL: http://lindahlbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0