when I'm gone, just carry on

i dag så klev jag upp när klockan ringde :/
trött som bara denn,
duschade coh fixade mig och åt frukost,
sen bar de av till skolan.
där de blev en väldigt trevlig dag :)
hade samling, lika kul som vanligt ocf !
vi ska tydligen gå efter den snabbaste klockan i skolan så vi inte kmr försent,
för om vi kommer som de segaste går så får vi sluta efter den också,
men de gör vi ju alltid ändå !
jaja spela roll då,
jag menar hur viktig är en samling?
iaf, sen var de svenska, läste.
matte.. saknade jeppe då,
för han var ju som vanligt på nått möte för allt han sitter med i.
sen var de fysik halvtimme.
hade hur kul som helst med maxen och jocke, klassens knäppisar ;D haha
sen var de lunch,
fisk dock som inte var alltför god.
sen var de rast,
jag och tom spelade rundpinis med några sexor ;)
de var kul men jag var ju för bra så fick inte vara med sedan ;(
sen var de språkval.
och efter de så hade vi biologi med kinky kb :P
sen var de hk tills vi slutade :)
bakade bullar :D
som sagt så var de en braig dag :)
men jag tycker synd om emma :( hoppas de blir bra fort.

i kväll vet jag inte vad man ska hitta på för skoj,
men lär väl komma på nått :)

ta hand om mitt armband ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0