meeeeeeeeeeeeeeeeees :D

i dag så åkte jag och pappa ner på sjukhuset,
för i går så fick jag jätteont i magen och hade de fortfarande i morse.
vi for ner,
och fick komma in nästan på en gång.
då tog nån sköterska massa blodprov och grejs,
sen var de bara att vänta.
sen kom de flera läkare och klämde på min mage och massa..
så till slut fick ajg dricka nått som var lika tjockt som gröt och smakade pyton,
då skulle jag må bättre efter de men inte gjorde jag de,
men fick iaf nå medicin mot magkatarr/magsår,
så får väl hoppas att de blir bättre annars måste jag åka ner dit igen,
som jag hoppas att jag slipper,
för man kan faktist hitta på roligare saker än att sitta på sjukhuset i fem timmar.

skola imorn,
hoppas på att de blir en bra dag.
de känns som de skulle vara bra :)

för att ajg älskar dom bästa :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0